Навчальні матеріали

     Головне завдання даної рубрики - надання допомоги учням у визначенні їх життєвого шляху за допомогою діагностичної оцінки особистості, її здатності виконувати ту чи іншу роботу. Слід враховувати, що професійна орієнтація гаратується Конституцією. Отже, законодавчо профорієнтація є одним із видів соціальної допомоги людині в її самовизначенні.
     Практичний психолог і соціальний педагог навчального закладу покликаний забезпечити організацію профдіагностики – важливого способу глибинної оцінки і самооцінки особистості, прогнозування стану нахилів і поведінки, засобу професійного вибору і відбору. 
   Профорієнтація – це довготривалий, до певної міри незворотній процес оволодіння особистістю тою чи іншою професією, який включає три основні моменти: 
- процес впливу соціального середовища на особистість, що формується; 
- процес усвідомлення необхідності праці, пізнання конкретної сфери праці; 
- перетворення праці за законами розвитку сьогоденної дійсності. 
     Допомогти молодій людині у свідомому визначенні свого місця в професійній структурі суспільства покликані і психологи, і педагоги, і соціальні педагоги, і медичні працівники. Психолого-педагогічна функція профорієнтації – це перш за все виявлення і формування інтересів, нахилів, здібностей школярів, визначення шляхів і умов ефективного управління їх професійним самовизначенням. Також це – формування професійних намірів у відповідності з інтересами і потребами конкретного регіону у кадрах.
     

            Дорогі учні! 
Пропонуємо вам дослідити свої здібності та професійні нахили 
за пропонованими методиками

Немає коментарів:

Дописати коментар