Головне завдання даної рубрики - надання допомоги
учням у визначенні їх життєвого шляху за допомогою діагностичної
оцінки особистості, її здатності виконувати ту чи іншу роботу. Слід
враховувати, що професійна орієнтація гаратується Конституцією. Отже,
законодавчо профорієнтація є одним із видів соціальної допомоги людині в
її самовизначенні.
Практичний психолог і соціальний педагог
навчального закладу покликаний забезпечити організацію профдіагностики –
важливого способу глибинної оцінки і самооцінки особистості,
прогнозування стану нахилів і поведінки, засобу професійного вибору і
відбору.
Профорієнтація – це довготривалий, до певної міри
незворотній процес оволодіння особистістю тою чи іншою професією, який
включає три основні моменти:
- процес впливу соціального середовища на особистість, що формується;
- процес усвідомлення необхідності праці, пізнання конкретної сфери праці;
- перетворення праці за законами розвитку сьогоденної дійсності.
Допомогти молодій людині у свідомому визначенні свого місця в професійній структурі суспільства покликані і психологи, і педагоги, і соціальні педагоги, і медичні працівники.
Психолого-педагогічна функція профорієнтації – це перш за все виявлення
і формування інтересів, нахилів, здібностей школярів, визначення шляхів
і умов ефективного управління їх професійним самовизначенням. Також це –
формування професійних намірів у відповідності з інтересами і потребами
конкретного регіону у кадрах.
Дорогі учні!
Пропонуємо вам дослідити свої здібності та професійні нахили
за пропонованими методиками
за пропонованими методиками
Немає коментарів:
Дописати коментар